قوا در فضایی آرام این موضوع راپیگیری کنند
خبرنگار فراری
یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : خبرنگار

سیاست > مجلس  - خانه ملت نوشت:


 

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی، با مبهم خواندن برخی از زوایای اختلاس سه‌هزارمیلیارد تومانی، تأکید کرد: کمیته‌ای حقیقت‌یاب از مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.

محمدرضا باهنر در حاشیه جلسه غیرعلنی  امروز مجلس درباره اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات، گفت: ‌در طول دو تا سه هفته گذشته اطلاعات غیرمنسجمی در رسانه‌ها تولید شد و هر کسی بر اساس ظن و مواضع خود یک‌سری اطلاعاتی را ارائه داد که هنوز در این باره مقداری ابهام در افکار عمومی وجود دارد. گام نخست را آیت‌الله آملی لاریجانی برداشت و دادستان کل کشور را مأمور رسیدگی به پرونده اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی کرد که این اقدام مثبت و شایسته‌ای بود.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

  • تلاش آن است که با یک فرآیند قانونی مجلس بتواند یک کمیته حقیقت‌یاب را معین کند و در یک فرصت مشخص و روشن کار را بررسی کند و به نتیجه برساند. البته باید فضای تبلیغاتی کشور کنترل شود، ‌ ضمن آن که خلاف واقع و بر اساس مواضع سیاسی با این مسئله برخورد نشود.
  • امیدوارم دولت، مجلس و قوه قضائیه بتوانند در فضایی آرام، عادلانه و عالمانه اقدام‌های خود در برخورد این اختلاس را پیگیری کنند و قاعدتا همه عزم‌شان برای برخورد با متخلفان جزم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.